torsdag 5 januari 2012

Nytt år, ny blogg?



Jag hatar egentligen att börja på en ny blogg. Igen och igen.
Inget som hänger samman. Jag finns snart överallt på internet. Varenda jävla bloggsajt kan ni hitta mig och mina äldre bloggar på. Saken är den att jag tröttnar på bloggen efter ett tag och vill ha nytt. Så har det i alla fall varit innan, men jag har inte heller känt att det skulle kännas okay att bara ta bort och börja på nytt. Rensa.. Nej. Jag har kvar mitt bagage i bloggvärlden som jag har utanför den fantastiska men mestadels så sjukt meningslösa it-världen. Nu var det ju dock inte lika dant som det varit innan, att jag tröttnat.
Per se. Jag tröttnade. Men inte på bloggen eller något sånt, utan på möget som är http://www.nattstad.se
Jag klarar verkligen inte av att det enda som händer där är att (mestadels) konstiga människor raggar 
på en och föreslår att jag ska vara otrogen och allt vad det heter. Så sjukt trött på det. Det bästa, eller är det kanske det värsta av allt, är att Nattstad till en början verkade ganska chill.

Oavsett vad så är det här jag är nu och så får vi helt enkelt se hur länge det håller i sig.
Och om det är någon som är förtjust att undersöka lite äldre saker är detta min senaste blogg: 
http://www.nattstad.se/Lenny%20Pain 

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar